Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Edzőterem

2012.07.24. 13:36 | boli111 | Szólj hozzá!

Ma még egy hatalmas (tartalmas) edzés vár rám.

Néhány hónapja elkezdtem edzőterembe járni. Egyrészt hiányzott a mozgás, másrészt szeretném kicsit átformálni magam. Kisebb legyen a hasam, nagyobb a vállam stb.

Mivel jelenleg pesten élek itt kerestem termet. Rá kellett jönnöm, hogy nem kis feladat. Számomra fontos volt, hogy:

- megfizethető legyen a tagdíj. Ez konkrétan azt jelenti, hogy havi 6000 Ft-nál ne legyen több!

- kulturált legyen. Ne csak igénytelen emberek járjanak oda.

- megfelelő felszereltséggel rendelkezzen. (elég meglepő volt, amikor egy fővárosi edzőterem pont ezen bukott meg)

Az kevésbé lényeges, hogy férfi és női teremről van-e szó, vagy csak férfi. Bár tény, hogy mindkettőnek megvannak az előnyei.Ha vegyes, akkor a formás lányok látványa kellőképpen motiválhatja az embert, de egyúttal el is vonhatja a figyelmet.

Korábban a faluban ahol éltem, egy viszonylag jól felszerelt edzőterembe járhattam, aminek a tagdíja is nagyon baráti volt. Ennek tükrében magas volt a mérce a pesti gyúróhelyek számára. (el is hasalt néhány)

Keresgéltem neten, beszélgettem ismerősökkel, hátha meglesz a megfelelő. A google nem bizonyult kellően segítőkésznek. Ennél több hasznát vettem a bodybuilder.hu honlapnak, mely a táplálékkiegészítőkön kívül ebben is tud segíteni. Többször előfordult, hogy találtam egy termet, de a címükön kívül nem tüntettek fel semmit. Ez számomra nagyon kevés volt.

Most jöhet a sértegetős része, megosztom a személyes élményeimet azokkal a helyekkel kapcsolatban, amelyikbe elmentem. Ez sokaknak nem fog tetszeni, de nekem sem tetszett amivel szembesülnöm kellett.

Power House Gym (XIII. Klapka u. 21.)

Kellően tágas, jól felszerelt, kellemes környezet, mely alkalmas az edzésre. Kedves recepciós hölgy. Bár számomra kissé magas ár.

Atlantisz (XIII. Pannónia u. 2.)

Amit a képeken látunk nem csalás, tényleg csak akkora a hely. A baráti ár viszont nem tudta ellensúlyozni, hogy nem találtam meg a kétkezes bicepszrudat. Ezzel azt hiszem sok mindent elárultam a felszereltségről. A zuhanyzó sem volt különb sajnos. Egy hétköznap estefelé jártam ott amikor is a vendégek egyre csak gyűltek és gyűltek. Ennek tükrében kezdtünk hasonlítani a szardíniás dobozra.

Dávid Fitness (VII. Damjanich u. 25/b.)

Ez volt az egyetlen hely, ahova nem mentem be. A fentebb említett honlapon szerepelt hogy 600 Ft a napi jegy. Ezzel szemben az ajtóra kiírták, hogy 1200 Ft. Ez engem meggyőzött arról, hogy a többi szolgáltatásukra már nem is vagyok kíváncsi. Inkább hazamentem. Az árkülönbséget szóvá tettem a bodybuilder.hu honlapon is, ahol már javították. Bár szerintem ez az edzőterem feladata lett volna.

Body Steel (XIV. Hungária krt 171.)

Nem nagy alapterület, viszont megfelelő felszereltség és ami kiemeli a többiek körül, a hangulat. Keményen edző emberek, akik nem beszélgetni járnak le. Kérésre felhangosított zene segítette a komoly "munkát". Aki komolyan akar edzeni, annak csak ajánlani tudom!

Biotech (XIII. Dunavirág u.)

Az ára miatt nem mennék oda, de mivel ajándék edzést kaptunk, így kipróbáltam. A felszereltség jó, a vártnál kisebb alapterület. Tipikusan olyan hely, ahova a látvány miatt jár az ember. Formás lányok, jól öltözött fiúk. Én azért egy edzőteremtől nem ezt várom. Kulturált hely (ami nagyon fontos), de a kemény gyúráshoz nem megfelelő.

A választásom a BKV El.őre Sc (VIII. Sport u. 2.) termére esett. Közel van a lakhelyemhez, és az 5000 Ft/12 alkalmas ár is elég baráti a többihez képest. Ezenkívül megfelelő a felszereltsége is. Javítani lehetne a lejáró emberek eltökéltségén, ami növelhetné a terem elismertségét.

Ha valamelyik terem szeretné, hogy felkerüljön ide, szívesen veszem a meghívásukat egy próba edzésre :)

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr924674869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása