Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Nyelvparádé is

2012.09.11. 16:19 | boli111 | Szólj hozzá!

Hol is kezdjem.

Szombat

Egy hatalmas lábedzés bebizonyította számomra, hogy nem múlt még el a hatása. Nem jött még el a hanyatlóág. :) Tricepszezésnél a tolódzkodás helyett a lenyomást választottam a változatosság kedvéért. 45kg? Nem rossz ugye? Legalább annyira jól esett, mint a 110 kg a lábtolásnál. Viszont a könyököm annyira fájt, hogy a bicepszezést ki kellett hagynom.

Délután elmentem a Nyelvparádéra a Millenárisra. Szombaton még nem, de vasárnap már nagyon megtetszett. Szombaton bebizonyították, hogy keveset tudok, vasárnap pedig már azt is láttam, hogy mit kellene csinálnom. Részt vettem 3 előadáson. Meghallgattam az Agyturbo Kft-t a Relaxát és egy szótárhasználattal kapcsolatos előadást is. Véletlenül megláttam az egyik standon akciós könyveket. 300 Ft-ért vettem egy kétnyelvű könyvet. melyben 3 országról az ottani szokásokról mesél 3 külföldről érkezett ember. Az a jó benne, hogy olyan a szóhasználata, hogy még én is -aki keveset tud- megérti a többségét. Amit meg nem, abban a jobb oldalon levő magyar fordítás segít. Néhány standon próbaórára invitáltak. Nem szeretnék tanárt cserélni, de szerintem az ingyenes órák nem árthatnak nekem. A legnagyobb haszna az volt, hogy kedvet hozott a tanuláshoz (kicsit a némethez is). Ez a legfontosabb benne. Talán pont ezért találták ki.

Vasárnap este megméreckedtem. Mivel reggel elfogyott a kreatinom, így véget ért a kúrám is. Legnagyobb változást a lábaimmal értem el. Combban 3-3 cm-t, vádliban 2-2 cm-t nőttem. Ehhez képest a mellben és alkarban történt 1-1 cm nem sok. De mindez másfél hónap alatt!!! :)

Hétfőn elmentem, hogy megtartsam a kúra utáni első edzésem. Ami az előzetes várakozások szerint a használt súlyok tekintetében visszaesés lesz. Nem így történt. Fekvenyomásban ugyanúgy ment a 90 kg, ferdepadosnyomásban a 70kg. Hátazásnál volt egy kicsit visszaesés, de tudjuk, hogy nem lehet mindig ugyanannyival edzeni. Ez akár természetes velejárója is lehet a mozgásnak.

Tegnap is és mai olvastam az Isteni 95-ösön a vasárnap vett könyvet. Meglepődöm magamon is, hogy angol nyelvű könyvet/szöveget olvasok és értem benne a humort is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr874769462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása