Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Jelen és közeljövő

2012.08.15. 13:07 | boli111 | Szólj hozzá!

A hétfői edzésem felemásra sikerült.

Fekvenyomás 90kg-ba 6.:) Hátra széles lehúzás 75*8, 75*3 :( Mivel foglalt volt a nyak mögötti nyomáshoz a pad, így előrébb hoztam az állig húzást és beiktattam egy oldalemelést. A változtatás hatását még ma (szerdán) is érzem. Régen volt ilyen izomlázam. Ez a húzás bejött. A fájdalom sem jelentkezett újra, így ma egy hatalmas lábedzés jöhet ma. Utána megint szörnyen fáradtan zuhanhatok az ágyba, mint a héten minden nap.

Tegnap elfogyott a Biotech-es citromos joghurtos fehérjém. VAN ISTEN!!! Szörnyű íze volt. Lassan 1,5-2 éve szenvedek vele. Tudtam, hogy nem történhet egész nap csupa rossz dolog. Akkor követtem el a hibát, amikor hallgattam az eladóra. Most már legalább tudom hogy miért dicsérte és hogy másoktól miért halottam mindig azt, hogy csak csokit szabad venni. Abban nem lehet csalódni. Igazuk volt.

Szóba került, hogy hétvégén hazamegyünk. Nem vagyok benne biztos, hogy ez jó ötlet. Jó dolog látni, az otthoniakat (főleg a csajokat), de mikor látom az otthoniak gondjait amin nem tudok segíteni....

Beszélek inkább más témáról.Úgy néz ki jön a jó idő. Szóba került, hogy elmennénk a Velencei-tóra. Még sohasem voltam ott, de nemrég a Bumerángban csak jókat mesélt róla Voga. Márpedig, ha ő azt mondja akkor tuti úgy van. :) korábban emlékszem öcsiék is meséltek pár dolgot a gárdonyi nyaralásaikról. Igaz, csak egy naposra tervezzük de ha korábban a Balatonra is így mentünk mindig, mégis életre szóló élmények lettek.

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr124713534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása