Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Közelgő mérés

2012.08.31. 12:24 | boli111 | Szólj hozzá!

Ha a kettő jobb, mint az egy, akkor ezt olvasd el:

Szerdán jöhetett a láb-kar edzés. Gondolkodtam rajta, hogy változtassak-e valamin, de mivel a lábedzést már nagyon vártam, így minden maradt a régiben. Érdemes volt várni rá. Jól sikerült :) A teremben voltak, de a gépekhez hozzá lehetett férni. Az időjárás is kedvezett nekem, hisz a múlt heti kánikulának már nyoma sincs. 90kg-mal guggolás, 100-zal lábtolás és álló vádlizás. Közben megmozgattam a tricepszem és bicepszem is , de azokban nem tudtam emelni a súlyon. Lehet nem figyelek rá eléggé. Tolódzkodásban továbbra is +10kg-os súllyal tudom végezni, míg a 2kezes álló bicepszgyakorlatot 32,5kg-mal. A súlyon nem tudok emelni, de edzés végére mindig kifárasztom őket. Megpróbálok majd kicsit jobban figyelni rájuk a következő alkalommal. Ez az edzésnap biztos hogy jól sikerült, mert a lábamban még így két nappal később is izomláz van. A nadrágokkal nincs gond (most), beléjük férek még.

Csütörtökön futás következett. A szokásos BKV pályán, a szokásos 25 perces futás. Az első körben most is át kellett mozgatni kicsit az ízületeket, hogy jobban mozogjanak. A 4. kör környékén a vádlimat elkezdtem érezni, de ez nem elviselhetetlen fájdalom volt, így végig tudtam csinálni a tervezett időt. A néhány héttel ezelőtti fájdalom elmúlt. Úgy látszik csak pihentetni kellett kicsit, mert túlhajtottam. A futás végére természetesen jól elfáradtam, de hát ezért kezdtem.

Hamarosan újra megmérem magam, hogy centikben mennyit változtam. Súlyban gyarapodtam, de a számokra is kíváncsi vagyok. A tükörben észre veszek változást, de mindig az jut eszembe, hogy ezt egy idegen ember is így látja-e? Hiába tűnik pl. nagynak egy 38-as kar a tükörben, amikor tapasztalatból tudom, hogy 40 felett kezdődik az izgalom. Sőt! :) Persze lehet ezt is csak bemesélem magamnak és az a pár centi a valóságban nem számít. Bár hogy egy klasszikust idézzek: 2cm? Nem nagy dolog, de azért jól esik az embernek. (ha valakit a teljes történet érdekel privátban megosztom)

Mit gondoltok, ezek után megérdemlek egy pihenőnapot? (már csak azért is, mert ma lesz a Honvéd - MTK meccs, és úgy néz ki elmegyünk megnézni)

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr354743498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása