Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Július vége

2012.08.01. 07:47 | boli111 | Szólj hozzá!

Ma reggel történt először, hogy valaki észrevett rajtam változást (külsőleg), és ráadásul pozitív irányba. Hogy ez a tegnapi hát-cici-váll-vádli edzésnek köszönhető-e vagy csak a reggeli álmosságának, az még nem derült ki. De ki fog! :)

Egy viszonylag jó hangulatú edzés volt tegnap. Vállról nyomásnál tudtam emelni a súlyon, a többi gyakorlat esetében pedig az ismétlésszámon. Úgyhogy nem panaszkodhatom. Lassan kezdem megszokni a masszázsolajat is. Tudjátok milyen okos vagyok? Rájöttem, hogy ha kevesebbet kenek rá, nem fáj annyira. Sőt arra is rá kellett jönnöm, hogy leginkább akkor fáj, ha a ruha hozzáér a bőrömhöz ott, ahol bekentem. A tegnapi nap tanulsága tehát: A jó pap is holtig ... (él).

Néhány napja elkezdtem gondolkodni egy vállalkozáson. Tévénézés közben egyszer csak jött az isteni szikra. Ezzel kapcsolatban az információgyűjtést is elkezdtem, lehetséges beszállítókkal is felvettem a kapcsolatot. Még nem szabad elvetni, bár kicsit nehezebben halad, mint amire gondoltam. Időközben újabb ötletek is eljutottak hozzám, melyek közül van olyan, amelyben kisebb befektetendő tőkére van szükség. Az egészet végiggondolva úgy gondolom, az utóbbi lehetőséget kell megvalósítanunk.

Tegnap vagy tegnapelőtt kaptam egy visszajelzést a blogról. Az illető pl. szívesen látna könnyen elkészíthető ételeket. Nem vagyok szakács és nem szeretnék gasztrobloger lenni. Viszont néha szoktam főzni sütni. Legutóbb vasárnap. Egy kis könnyű zöldséges levest és palacsintát készítettem. Az utóbbi volt talán az érdekesebb, mert tettem bele egy kis fehérjeport és az egyik felébe zabpelyhet is. Az ízében nem vettem észre különbséget. Mivel csináltam hozzá töltelékként túrót, így tökéletes lett. Képem nincs róla, úgyhogy el kell hinnetek. (Bár szinte csak én ettem belőle.)

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr354689844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása