Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Csiga biga

2012.10.25. 15:57 | boli111 | Szólj hozzá!

Úgy látom szemezgettetek az elmúlt időszakban a terméseim közül. Folyamatban van egy következő vers is mely életem elmúlt 1 évének egy meghatározó szereplőjéről szólna. Viszont még nincs "vállalható" állapotban. Addig mint a reklámban: Türelem!

Megkaptam a visszajelzést a testcsere programról. A 20 kiválasztott közé nem kerültem be, viszont ajándékként adtak 2 x 500 Ft-os utalványt, melyet kiegészítők vásárlásakor használhatok fel. Ugye milyen jó nekem? :) Ha már az edzésnél tartunk. Kb hetente 1-szer járok. Elmúlt az összes lelkesedés.

Apropó: 2 hete olvastam az egyik újságban a következő Brutal napról. Elkezdtem számolgatni, hogy mekkora teljesítményre lennék képes. Biztató számok voltak. Nem arany szintes, de egy bronzt szerintem igen-igen megközelítettem volna. Ezen felbuzdulva szombat reggel elmentem edzeni. Bicepszezés közben meghúztam a hátam és 1-2 napig alig tudtam megint mozdulni. Mára már elmúlott.

Amikor pár hete otthon voltunk, előjött pár apróság a kocsin. A jobb hátsó gumi engedett már elég rendesen. Elvittem a taylorgumihoz, ahol kiderült, hogy lyukas. Szűk egy óra alatt kijavították, ráadásul elég baráti áron. A másik gond a bal első helyzetjelzővel adódott. Valamiért nem akar világítani. Az izzó jó, de mégsem világít. Ez a feladat is egy szakemberre fog várni.

Megtudtam, hogy a nyúl gyorsabb mint a csiga, viszont a csiga mindig otthon van!

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr394869459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása