Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Tanulj fiam!

2014.08.22. 10:56 | boli111 | Szólj hozzá!

Tanulj fiam! Hallhattuk gyerekkorunkban ezerszer ezt az akkor értelmetlennek tűnő mondatot. Már akkor is hallgattam szüleimre, így a középiskolai érettségi mellett egy szakmát is tanultam. Később ennek a szakmának egy felsőbb szintjét is elvégeztem, illetve munka mellett egy diplomával is „megajándékoztam” magam.

Ezeknek köszönhető talán a jelenlegi jól fizető állásom. Naponta kb. 8 órát dolgozom. Van ebédszünetem, ingyen kávét és ingyen italt kapok, kocsival járok dolgozni. Érdemes tanulni.

Kár, hogy a munkahely külföldön van, az ebédszünetem nem fizetik és gonggal jelzik az elejét és a végét, az ingyen ital vizet jelent, a kocsi pedig sajátom. Munkavégzéshez kaptam egy sárga mellényt, melyet otthon kukásmellénynek hívunk. Van egy nyakba akasztós badge-em, amit egyszerűen csak nyakörvnek hívok. Mindig a nyakamba kellene lennie, hogy bármikor beazonosítható legyek. Érdemes tanulni.

A munkám gyerekjáték és nagyon változatos. A rám kirótt feladatot kell néhány órán, napon, vagy heten maximum hónapon keresztül végeznem. De ez a feladat mindig más és más.

1.Vagy kapok egy kicsi kocsit kettő ládával, amit tologatnom kell a „kézi gps-em” által meghatározott útvonalon.

2. Vagy termékeket teszek egy ládából egy nagy sárga kocsira. (mindig más és más termékek, más és már kocsira)

3. Vagy egy ládában érkező termékeket teszek bele különböző kartonokba. Ez sem unalmas, hiszen mindig más és más ládákat kapok. Nagyon ritkán van csak két egyforma.

4. Van olyan, hogy ládákat gyüjtők. Teszek egy kocsiról egy raklapra és utána ezt a raklapot húzom magam után egy békával. Érdemes tanulni.

Mindezt úgy végzem, hogy közben jól képzett, hozzáértő és nagyon segítőkész vezetőim rendszeresen megosztják velem véleményüket. Elmondják, hogy milyen jól dolgozom, de közben kérnek, hogy egy kicsit jobbam figyeljek oda, hogy gyorsabb lehessek.

A munkába menet és kijövetelkor is egy ellenőrző kapun keresztül kell mennem. Így bizonyosodnak meg róla, hogy nem lopom szét a céget. De tévednek. Magyar vagyok és tanultam. Sokkal többet lopok, mint amire gondolni is mernek. Nem az általuk árult öblítőt vagy memóriakártyát hozom ki. Nem, ennél sokkal értékesebbet, hisz én tanultam. Az eszmeiséget lopom el tőlük. A munkaszervezés és a munkához való hozzáállás tudományát. Ezt nem árulják és mégis megszereztem tőlük. Tényleg anyukámnak volt igaza. Érdemes volt tanulni!

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr796625431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása