Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Egy kis módosítás

2012.08.10. 07:05 | boli111 | Szólj hozzá!

Csütörtök van.

A hét elején még úgy éreztem, hogy izmaimnak egy kis plusz pihenőre van szükségük, ezért néhány napig nem mentem edzőterembe. Tegnap egy kicsit módosított edzésterv alapján edzettem. Úgy éreztem itt az ideje kicsit változtatni rajta. 1 sorozat hasgyakorlattal kezdtem az edzést. Ezen kívül cici-hát-váll volt napirenden, mindegyik 2-2 gyakorlattal. Az elsőben 6, a másodikban 4 sorozattal. Amikor leértem 5-5.30 körül, alig voltunk a teremben. A végére azért elkezdtünk gyülekezni. A használt súlyok tekintetében nincs visszaesés, sőt! Vagy a súlyon tudtam növelni, vagy az ismétlések számán. Persze ez várható is volt. :) (A masszázsolaj hatását egyre kevésbé érzem. Lehet, hogy kezdek hozzászokni.)

Ma eléggé érzem, a tegnapi munkám eredményét. Kis izomláz és az egész testet átjáró fáradság érzése uralkodik rajtam. Imádom!

A mai angolórám miatt az edzést elhalasztom holnapra. Legalább kicsit magamhoz térek.

Meg kell említenem azt, ami miatt elkezdtem az egészet. Egyrészt, hogy mozogjak kicsit. Ennek a kiegészítésként végzett heti 1-2-szer 25 perc futással maximálisan eleget tesz. Másrészt a rajtam levő zsír csökkentése is céljaim között szerepelt. Az engem zavaró részeket nem sikerült még teljesen átformálni, de azért alakulgat a dolog. Mivel ezt már más is észrevette, így főleg hihetek a változásban. De nem lehetek még teljesen elégedett. A célom nem értem el, csak elindultam felé. Hajrá!

Főzés: nem főztem semmit. A Herbaházban vettem búzasikért. 75%-a fehérje. Néha, mikor időm engedi iszok belőle. Kíváncsi vagyok milyen hatása lesz. Az íze leginkább arra emlékeztet, mintha nyers növényt rágnék. (vajon miért) Ez a shake főzésnek minősül?

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr14703007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása