Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Hosszú hétvége

2012.08.22. 12:54 | boli111 | Szólj hozzá!

Néhány nap kimaradt, mert nem voltam gép előtt.

A hosszú hétvégén elmentünk haza. Megnéztük kicsit a családtagjainkat, ismerőseinket. Vasárnap volt szerencsém találkozni unokahúgaimmal. Mindig várom ezeket a perceket és mindig sajnálom, hogy néhány órával be kell érnem. Persze amíg látom, hogy ügyesednek, egyre életrevalóbbak, addig minden rendben van. Este a községben volt egy "falunap". Kellemes meglepetés volt, hogy annak ellenére, hogy már éve már elköltöztem onnan, még mindig ugyanúgy tekintenek rám. Persze az elmúlt esztendő és a távolság miatt kicsit másként látom már a dolgokat.

Hétfőn "hazajöttünk" Pestre. A nagy meleg miatt az utazás fárasztó volt, de egy kis alvás után elmentem mell-hát-váll napot tartani. A korábbi növekedés nem folytatódott. Nem tudtam emelni súlyokon, de ez lehetett a meleg miatt is. Meg persze elszomorodni sem szabad, hiszen többféle hatékony edzésmódszer létezik, nemcsak a nagy súlyokkal való kínzás. Lehet másként is szenvedni.

Kedden elkezdődött a hét. Egyetlen jó oldala, hogy 4 napos. Az interneten megnéztem pár kalkulátort. A testzsír kalkulátor megállapította, hogy testem 41%-a zsír. 37 kg zsír van rajtam, amiből 31kg-ot le kellene adnom. Ha a mostani 79 kg-ból 31-et leadok akkor mennyi is lennék? :) Ennyit az ideális testsúlyról.

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr504725432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása