Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Újabb bók

2012.09.06. 12:33 | boli111 | Szólj hozzá!

Jól esett a tegnapi pihenő. Ma reggel az isteni 95-ösről leszállva észrevettem egy jól eső fura dolgot. Az izomláz, nem másnapra, hanem harmadnapra jön elő. Lassú, nehézkes léptekkel indultam meg a munkahelyem irányába. Persze az is lehet, hogy ennek más oka volt. Csak vicceltem. Nem lehet más oka.

Egyre inkább magába kerít az érzés, hogy itt a kúra vége. Egyrészt kevés van már belőle, másrészt pedig nem érzem azt a mindent lebíró akaratot, amit csak a Puffin adhat, mint tudjuk. Pont ezért elkezdtem gondolkodni a folytatáson és már várom nagyon. Csökkenteni fogom a súlyok nagyságát. Egyrészt mert nem bírok el nagyobbat, másrészt mert ez egy kicsit más jellegű edzés lesz majd. Csökkenteni fogom a pihenőidőt is, így rövidebb is lesz az edzés és az intenzitást is növelem. Jó lesz az. :)

Tegnap kaptam egy hírlevelet a Bio-tech-től, mely felkeltette az érdeklődésem. Indítanak testcsere programot. Ez annyit takar, hogy 3-4 hónapig biztosítják a kiválasztott személyeknek a táplálékkiegészítőket, Gastroyalos ételeket, valamint kedvezményes áron az edzőterem béreltet is többek közt. Elején és végén mérnek centiket, súlyt, vér- és vizeletmintát vesznek. Cserébe elszántságot és kemény edzéseket kérnek. Át kell még gondolnom.

A kutyasétáltatásos esethez hasonlóban volt részem. Egy csinos kolleganőm megjegyezte, hogy úgy látja vastagodtam, és ez jól áll nekem. Köszönöm. :) Ez az egyik oka amiért csinálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr124758766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása