Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Töretlenül haladok (?)

2012.08.28. 19:19 | boli111 | Szólj hozzá!

Hétfőn sort kerítettem a következő mell-hát-váll napomra. A terem felé az úton már gondolkodtam azon, hogy cseréljem-e meg a testrészeket. A végső lökést az adta meg, hogy a fekpad foglalt volt. Így hátazással kezdtem. A kíváncsiság azért is motoszkált bennem, mert nem voltam benne biztos, hogy a múltkori edzésen megfigyelhető visszaesés a használt súlyok tekintetében átmeneti volt-e, vagy egy kisebb gödörbe kerültem. A kérdésre választ kaptam. Széles lehúzásból 75 kg-mal 9 és 8+2-őt, evezésből 40kg-mal 3*10-et, fekvenyomásban 90 kg-mal 8-at (!).
 tudtam megcsinálni. Az ezután következő ferde pados nyomást 70 kg-mal végeztem. Válledzésen szintén kellett kicsit változtatnom, mert a nyak mögötti nyomáshoz használt gép foglalt volt. Így állig húzást és oldalemelést végeztem. Előbbit 30-40 kg-mal, míg az utóbbit 10 kg-os kézisúlyzókkal.

Be kell vallanom kicsit csaltam, mert az edzés elejére tervezett hasazás elmaradt. Nem mertem megkockáztatni, hogy a hátgépet is elfoglalja valaki. Viszont újra használtam a lóbalzsamot, mely az elején egy kis bőrpirt okozott, de később semmilyen hatását nem éreztem. Egyre inkább úgy érzem, hogy fogyás szempontjából nem jó. Sem ez, sem pedig a masszázsolaj. Van esetleg valakinek pozitív tapasztalata ezekkel kapcsolatban?

Az edzés után hazaérkezve egy fehérjeturmix-szal fejeztem be a napot. A múlt héten sikerült beszerezni a Full Force Simple Whey proteinjét. A csoki ízét mindenkinek ajánlani tudom csak. A fehérje többi hatásáról viszont még nem tudok nyilatkozni. Türelem! :)

Tudjátok mi az ami jobb mint egy intenzív edzés? KETTŐ!

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr784737899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása