Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Esős szerda reggel

2012.07.25. 07:24 | boli111 | 1 komment

5-kor keltem ma is, mint minden hétköznap. Az esős idő rányomja a bélyegét mindenre. Unottan kezdődik a napom. Kicsit javít rajta a reggeli Bumeráng. Evés előtt egy Eat Controllal csökkentem az étvágyam. A reggelit megspékelem egy kis fehérjeturmixszal. A hatórás hírek után a telefonon kapcsolok egy kis német nyelvleckét. Ma nem angolozok, legalábbis reggel nem.

A buszmegállóban ugyanolyan unott arcok, mint amilyen én is vagyok. A buszon sem különbek. Zörög a 95-ös. Itt van Mitsubishi, itt van ugyanaz az ember is, ugyanabban a gyűrött kék ingben. Minden nap ugyanazok az arcok. Itt van a szőke hajú lány is, akinek különösen formás lábai és mellei emelik a busz hangulatát. Férfiúi énem egy pillanatra elkalandozik, de győz a busz és a 95-ös visszaránt a valóságba.

Kuchen, Kuchen hangzik a fülhallgatóból, miközben fel-fel rémlenek a tegnapi edzés pillanatai. A teljes fáradtság és a tompa fájdalom keveredik bennem. Innen tudom, hogy jól dolgoztam tegnap. Ügyes voltam, amikor kifárasztottam a hátam, mellem, vállam és vádlim. A használt súlyokkal is meg vagyok elégedve. Alakulnak. :) Közben azon jár az eszem, hogy mivel lehetne még javítani rajta(m). Este elszaladunk a Herbaházba, veszek szőlőcukrot. Hogy mihez kell, az legyen titok egyenlőre. :)

Beérkeztem. Ma is meg kell váltanom a világot (ha hagyják).

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr734676467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása