Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Edzés - TrendyOne

2014.12.26. 19:37 | boli111 | Szólj hozzá!

A fenti örök igazság után beszéljünk kicsit másról is.

Sikerült hosszútávú megoldást találnom az itteni edzésre. Több edzőtermet megnéztem a TrendyOne-ra esett a választás. (https://www.trendyone-fitness.de/) nézzetek rá bátran. Árban messze ők voltak a legjobbak.

Most megengedhetem magamnak, hogy úgy táplálkozzak, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Csirke, hal, rizs, köles stb. Sok videót nézek a bbtv adásaiból, és egyre több receptet is kipróbáltam már. mindkettő a www.body.builder.hu oldalon található sok egyéb okosság mellett. Készítettem már lepényt többféle ízesítéssel. Legjobban eddig a csokis-mazsolás tetszett. Viszont ma egy érdekességet készítettem. Köleses sütemény. Köles, túró, kakaópor, fehérje, méz és tojás kellett hozzá egy kis sütőpor mellett. Meg persze a legfontosabb: akarat. Mivel ez utóbbival bőven rendelkezem, nem volt akadály. Az eredeti recept szerint kellett volna csokikrém a tetejére, ezt viszont inkább kihagytam és túróval fokoztam még a fehérjetartalmát. Finom is lett és egészséges is. Próbáljátok ki.

(http://shop.builder.hu/duplan-csokis-koles-suti-a1322)

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr207012899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása