Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Edzés, diéta, meccs

2012.08.27. 12:20 | boli111 | Szólj hozzá!

Néhány izgalmas és mozgalmas napon vagyunk túl. De ezeket nem fogom elárulni. :)

Nemrég egy láb-kar napot tartottam. Lábedzés során tudtam emelni a súlyon, de a kargyakorlatoknál már nem. A meleg ellenére egy jól sikerült edzést tudhatok magam mögött. A paprikaolajjal egy kis szünetet tartok, mivel már nem éreztem a hatását. Nemrég kaptam csilis lóbalzsamot. Ez elvileg az izmokat, ízületeket tartja karban. A benne levő paprika pedig zsírégető hatást fejt ki. Állítólag! Lábedzés során kipróbáltam. Nem volt olyan intenzív az égető érzés, mint a masszázsolaj esetében, viszont bőrpír kialakult.

Pénteken és vasárnap is elmentem futni. A korábbi fájdalom elmúlt. A pénteki napot nehezítette a meleg. Vasárnap egy kis olajjal tettem izmosabbá. A hűvös idő, a közelgő eső mind-mind közrejátszott abban, hogy jól mennyen a futás. Továbbra is 25 percet futok. A hét utolsó napján 11 kör fért ebbe bele. 

Viszont a lényeg, ami miatt az egészet csinálom. Testsúlyom gyarapodott, viszont a zsírmennyiség csökkenését nem tapasztaltam. Hogy centikben volt-e változás az majd kiderül a következő méréskor.

Szombaton tartottam egy "méregtelenítő" kúrát. Ez abból állt, hogy nem fogyasztottam szilárd ételt. Elhatároztam, hogy csak zöld teát iszom egész nap. (meg persze néhány multivitamint eszek meg) Péntek este elkészítettem a Lipton Green Tea-t, hogy kihűljön szombatra. A zöld tea miért fekete színű? Nem tettem bele semmilyen ízesítőt. Se cukor, se citromlé. Könnyebb volt kibírnom, mint amilyenre számítottam. Viszont a nap végére rá kellett jönnöm, hogy minden étel finom és az én szervezetemnek szüksége van rá. Ennek ellenére nem adtam fel és csak vasárnap reggel ettem újra. Szombaton délután el akartam menni edzeni, de mivel a BKV-nál hazai meccs volt, így nem lehetett már bemenni. Persze jobb is, mert az éhség és a meleg miatt szerintem összeestem volna a mellezés közben.

Szombaton volt egy rangadó is. FTC-Honvéd. Mindkét fél hozta azt, amire számíthatunk tőle. Honvéd gyenge játékot. A Ferencvárost a gyenge játéka mellett számomra ellenszenvesség teszi az elvakult szurkolóinak magatartása is. Csak azért szidjuk a másikat, mert más csapatnak szurkol? Normális ez?!? (Ez sajnos nemcsak a Fradira érvényes)

Egyfajta elégtétel volt azért számomra a második Honvéd gól után, hogy a hazai szurkolók elindultak haza. Ezek után nem értettem az FTC igazgatójának azon nyilatkozatát, hogy a szurkolók a vereség ellenére az utolsó percig biztatták a csapatot. Ugyanazt a meccset láttuk, vagy csak a saját hülyeségét próbálta esetleg megmagyarázni? Esetleg megint más mérkőzést közvetített a tévé, mint amit a helyszínen játszottak? A lényegen semmi sem változtat. Nem megérdemelten, de elvertük őket :D

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr244734278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása