Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Spéci módszer

2012.09.29. 17:31 | boli111 | Szólj hozzá!

Hiányoztam? Ne válaszoljatok. Tudom mit akartok mondani.

Pár napig nem igazán volt kedvem mozogni. Hétfőn vagy kedden tartottam egy lábnapot. Előtte újra eszembe jutott a kislányos történtet, így beiktattam egy Sissy-t.

Pénteken este futottunk. Most 25 perc volt a mérce. Mivel előbb sötétedik, így a végére már lámpafényben futottunk. Ma reggel (szombaton) újra elmentem korán edzőterembe, így a délutánom teljesen szabad lett.

Elmentem a Mr Sale üzlet raktárába. Tartottak egy kiárusítást. Viszont nem találtam olyan ruhát, ami tetszett volna. Több olyan darab volt, amilyen már van itthon, illetve sok olyan, amilyen soha nem is lesz. Így ma üres kézzel jöttem haza. Viszont nem is költöttem. Még annak a bácsinak sem adtam, aki Jehova írásait/utasításait próbálta közvetíteni felém.

Este a következő jutott eszembe:

Ez a versike nem szól semmiről

Vagy legalábbis nem sokmindenről ...

Amióta elfogyott a kreatinom, kevesebb kedvem van edzeni. Ezért fordulhat elő olyan, hogy egy héten max kétszer megyek és akkor is alig tudom rávenni magam. Ma méreckedtem. A súlyom 78 kg alatt van kicsivel. Ez azt jelenti, hogy kb 1,5-2 kg lement mióta abbahagytam. Ezzel semmi gondom nincs, mivel a használt súlyokban és méretben sem vettem észre csökkenést. Csak az a fránya zsír tűnne el valahogy. Pedig használom és szigorúan betartom a Laciféle Update diétát.A lényege: Éjfélig ehetsz bármit. Éjfél után csak kaviárt. Ha az véletlen még sincs otthon, akkor bármit. (Hogy miért nem fogyok tőle?)

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr924810117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása