Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Nyári hőség

2012.08.05. 16:20 | boli111 | Szólj hozzá!

Vasárnap délután van. A tévében vagy tornászlányok, akarom mondani tornászfiúk vannak, vagy a szokásos vasárnapi "kultúra". Legszívesebben azzal nézetném, aki műsorra tűzte őket.

Pénteken szabit vettem ki, mert a párom otthon volt. Hosszú idő után ez volt az első együtt töltött napunk.Megpróbáltuk hasznosan eltölteni. Egy szakértő (nő) segítségével szerettem volna nadrágot venni. Jelentkezett ugyanis az edzőterem első negatív hatása. Combban kicsik a nadrágjaim. Pénteken 6-8 helyet néztünk meg. Biztos én vagyok válogatós, de nem találtam megfelelőt. (Viszont vettem egy békebeli dorcit!)

Szombaton folytatni akartam a keresést a Józsefvárosi piacon, de edzés után mire odaértem, már kevesen voltak. Ma viszont sikerrel jártam. Bár a hosszán még kell majd alakítani.

Szombaton volt egy láb-kar-has edzésem. A nagy meleg megviselt engem is. Igyekszem a megmozgatott súlyokat tartani vagy növelni, és ez oda vezetett, hogy a bicepszezés közben majdnem elájultam. Egy kis víz a fejre és minden mehetett tovább. A megmozgatott súlyokkal összeségében elégedett vagyok. Guggolás 85 kg, lábtolás 90 kg, tolódzkodás +10kg. :) A nyomott hangulat és a meleg miatt egy közepes edzésen vagyok túl.

Ma egy futással fog folytatódni a hét. Ezen a héten voltunk már egyszer. Viszont megtetszett és így hetente 1-2 elmegyek, ez is segít a hasamon levő zsír csökkentésében. Eddig bejött!

A mozgásnak és a kiegészítőknek van egy mellékhatásuk, amelyről nem sokszor szokott szó esni. Nagyon megnő a szexuális étvágy. Már-már krónikusan. Néha én nevetek magamon, hogy bármerre nézek a városban, mindenhol kiszúrom a nőket, rövid ruhában. Persze látom a kevésbé vonzóakat is, de egy formás láb látványa........

Inkább hagyjuk a témát! Egyébként van ami vonzóbb, mint egy női láb. Kettő!

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr624696835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása