Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Rövidebben

2012.09.05. 16:35 | boli111 | Szólj hozzá!

Meg volt a meccs. Kikaptunk. Rá kellett jönnöm, hogy nem a csapattal van a baj, hanem velem. Ha kint vagyok még sohasem nyertek. Ezek szerint én vagyok a negatív kabala.

Szombaton volt egy cici-napom. A használt súlyokban nem estem vissza, sőt sikerült őket "stabilizálni". A szokásos mell-hát-váll edzés volt. Amikor odaértem még csak 1 ember volt a teremben. A végére ez a szám megduplázódott. Ilyen környezetben jó edzeni! Nem kell várni senkire sem.

Vasárnap futottam. A korábbi 25 percet 30-ra növeltem. Ezek után már az időtartamon nem akarok emelni. Az már túlságosan unalmassá tenné. Viszont a sebesség növelésével az állóképességet is lehet majd tovább növelni. Hajrá.

Tegnap, kedden egy láb nap volt. Hamarosan várható visszaesés a teljesítményemben. Ez a tudat rányomja a bélyegét minden edzésre már. Tegnap sem tudtam emelni a súlyokon, sőt ugyanaz a súlyt nagyobb erőlködéssel tudtam használni. Azt hiszem elkezdődött.Most már elfogyott az aminosavam is. Bár be kell vallanom nem vettem észre különbséget a használatakor.

Hétfőn elkezdett fájni a bal könyököm. Lehet, hogy a légkonditól. Hazaérve le kellett mondanom a láb-kar edzésről. A chilis lóbalzsammal elkezdtem kezelni. Ennek köszönhetően tegnap már minden jól működött.

Amióta nincs bumeráng, áttekertem a Klub rádióra. Bal oldali, de vannak benne értékes műsorok (nem mind az). Kulturális és politikai témákat feszegetnek. Politizáljunk? Döntsétek el ti. Ha kéritek belemegyek, ha nem, akkor maradunk az értékesebb témánál.

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr504757142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása