Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Fájdalom

2012.08.13. 16:09 | boli111 | Szólj hozzá!

Tegnap egy fura dolog történt. Futás közben fájó érzés támadt a vádlimban. 4 kört sem bírtam végigfutni. Először meg kellett állnom, majd mikor enyhült a fájdalom, futottam tovább pár száz métert. Aztán újra meg kellett állnom. Volt, hogy gyalogoltam néhány métert és utána folytattam csak a futást. Fura volt, mert nem görcsölt de kicsit hasonlított rá. Ezzel a séta-futás komival töltöttem le a 25 percem. A korábbi 10-11 kör helyett most 7-7,5 sikerült csak. Előfordulhat, hogy a vádlim nem pihente még ki magát és emiatt rosszalkodik? Kap egy kis pihenőt és kiderítem.

Még azon gondolkodom, hogy az edzés ciklust kezdjem-e ma el és a vádli edzését holnap hagyjam-e ki, vagy pedig pihenjek egy teljes napot pluszban? Persze szóba került, hogy ma esetleg elmennék újra futni, hátha a tegnapi csak egy kis fiaskó volt. :) Mit gondoltok?

Viszont a masszázsolajjal kapcsolatban előrébb jutottam. Tegnap futás előtt újra kentem fel. Többet mint korábban és vártam is kicsit, hogy beszívja a bőröm, így nem a pólóra került. Ennek ellenére nem volt az az igazi csípő érzés, mint a legelején. Tanulság: hozzászoktam.

Szeretném Hofi egy klasszikus mondását megosztani veletek. Nem illik a korábbiakhoz, de a tegnapi pöriről eszembe jutott:

Almafán terem az alma, diófán terem a dió és parafán terem a dugó!

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr404710270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása