Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

Kedjük is el

2012.07.24. 08:35 | boli111 | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Itt szokták megadni, hogy miért is írják a blogot. A hagyományőrzést követve megpróbálom én is megfogalmazni:

Ez az oldal azért jött létre, hogy ............................................................................

Tényleg miért is? Mit szeretnék leírni?

Nem tudom (biztosan).

Eszembe jutott sokféle téma, sokféle gondolat. Gondoltam rá, hogy egyetlen érdeklődési kört fogok megtisztelni azzal, hogy sokat beszélek róla. De ez nem én lennék. Hisz sok minden érdekel.

Persze nem szabad megfeledkeznem a többségében számomra anonim olvasóról. Ti mit szeretnétek?

Mondjátok el bátran, legfeljebb nem foglalkozom vele.

Amit ígérhetek:

- csak olyan témákat, melyek engem is érdekelnek.

- csak olyan témákat, melyekhez hozzá is tudok szólni.

- biztosan lesznek helyesírási hibáim az igyekezetem ellenére.

- biztos, hogy lesznek kimaradt élmények. (nem mindent osztok azért meg)

- biztos, hogy nem lesz minden bejegyzés túl hosszú. Hisz én sem mindig szeretek órákig olvasgatni.

- megpróbálom humorral fűszerezni a gondolataim.

Hát akkor vágjunk is bele!

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr874674384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása