Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Élmény a parfüm

33 lettem én, meglepetés e bejegyzés ...

2012.07.29. 13:28 | boli111 | Szólj hozzá!

A tegnapi bejegyzés folytatását akartam ma írni, de keresztülhúztátok a terveim. :)

Ma léptem a krisztusi korba. /Kedvenc költőmnek, József Attilának ez nem adatott meg sajnos./

Nagyon kellemes meglepetésben volt és van részem. Beléptem a facebook-ra és látom, hogy kb. 20 ember köszöntött az üzenőfalamon. Nagyon jól esett ez a kellemes meglepetés. Régi és új, otthoni és itteni, rég nem látott és mindennapos ismerősök, rokonok, barátok.

Elhatároztam, hogy mindenkinek a saját lapján fogom megköszönni, hogy gondolt rám, azonban délután meg kellett, hogy gondoljam magam. Ekkor már több mint duplájára emelkedett azok száma, akiknek eszébe jutottam. Mivel érdemeltem ezt ki, hisz semmi különöset nem tettem?

Köszönöm még egyszer mindenkinek és engedjétek meg, hogy ezt egy olyan ember idézetével tegyem, aki számomra sokat tanított, nem is tudja, hogy mennyire:

A kor nem érdem, csak állapot! (Krausz Éva néni)

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldas-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr174684746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása